Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün aramızdan ayrılışının 87. yıl dönümünde, Kozan’da gerçekleştirilen programla anıldı. Anma programının ilk bölümü Hükümet Konağı önündeki Atatürk büstüne çelenk konulmasıyla başladı. Akabinde Saygı Duruşu ve İstiklal Marşının okunmasının ardından Siren sesi ile birlikte 2 dakikalık saygı duruşunda bulunuldu.
Programa Kozan Belediye Sineması’nda gerçekleştirilen etkinlikle devam etti. Günün Anlam ve Önemini Belirten Konuşmayı Kozan Sis Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Okul Müdürü Zenne BOZOL yaptı. 10 Kasım Anma etkinlikleri kapsamında yapılan “Atatürk’e Mektup” komposizyon yarışmasında birinci olan öğrencinin mektubu okunarak dereceye girenlere ödülleri protokol tarafından takdim edildi. Kozan Sis Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerinin hazırladığı tiyatro gösterimi sunulmasının ardından Atatürk’ün sevdiği şarkıların seslendirilmesiyle Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün aramızdan ayrılışının 87. Yıl anma etkinlikleri sona erdi.






EĞİTİM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026EĞİTİM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026
1
Müjde… KPSS Lisans sınavı Kozan’da yapılacak..
2
Ağa, paşa, bey, efendi, şeyh, şıh, sayın, hazret, müdür, amir, şef, patron vb ünvanlar neyi ifade ediyor?
3
Muzaffer Atıcı Müzik Evi ve Sanat Atölyesi Bu Akşam Nostalji Bahar Konseri düzenleyecek
4
Aybike Atlı ilgi odağı
5
Tarihi Çarşı Yeniden Hayat Buluyor