Kozan Bakkallar Odası Başkanı Kemal Yıldırım ve beraberindeki yönetim kurulu üyeleri, Başkent Kozan Vakfı’na nezaket ziyaretinde bulundu. Ziyarette, vakfın hemşerilerine sağladığı dayanışma ve destekler ön plana çıkarıldı.
Başkent Kozan Vakfı Başkanı Ahmet Topaloğlu ve Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Abdullah Sezen tarafından ağırlanan heyet, vakfın bölge halkına yönelik yürüttüğü çalışmalardan duyulan memnuniyeti dile getirdi.
Gerçekleşen ziyarette konuşan Kozan Bakkallar Odası Başkanı Kemal Yıldırım, vakfın özellikle eğitim ve sınav dönemlerinde Ankara’da bulunan Kozanlılara kucak açtığını vurgulayarak şu ifadeleri kullandı:
“Kozan Bakkallar Odası yönetimi olarak Başkent Kozan Vakfı’na misafirperverlikleri için teşekkür ediyoruz. Vakıf başkanımız Sayın Ahmet Topaloğlu ve Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Abdullah Sezen’e gösterdikleri ilgi ve alakadan dolayı şükranlarımızı sunarız. Buradan özellikle şunu da dile getirmek istiyorum ki; polislik mülakatı için Ankara’ya gelen ve kalacak yeri olmayan tüm hemşehrilerimizin burada ağırlandığına, yalnız bırakılmadığına şahit olduk. Bir Kozanlı olarak bu dayanışma tablosu karşısında büyük bir mutluluk duydum. Kapılarını hemşerilerimize açan Başkent Kozan Vakfı’na tüm Kozanlılar adına yürekten teşekkür ederim” dedi.
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafı ve karşılıklı iyi niyet dilekleriyle sona erdi.
EĞİTİM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026EĞİTİM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026